the HAHA girl
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to superb blog. replace your own image :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Mayam Name
Others: ? ? ?


perasaan dpt PLKN

ARGGHHHH ! k jeritan nieyh menunjukkan excitednye aku kn? hehhee . sebenarnye aku suka sangat-sangat tau . heeehh . kenape ak suka? sbb dia dpt mematangkan fikiran kita  n cara kita belajar untuk menjadi manusia yang berguna . heee selama nieyh tak berguna kerh? taklahh berguna , nieyh sebnarnye nak buat anda rasa bagaimana erti kehidupan lepas SPM . dan sedia berkhidmat untuk negara ! yeahh aku suka ! kerajaan yang membantu kita selama nie kan ? so aku mahu bals balik dgn menjadi seorang yang cemerlang , gemilang dan terbilang . yeyyeye . hah lagi sbb kenape aku excited gler . sbb aku nak blaja kebudayaan kaum kita , 3 kaum utama Melayu, Cina, India . lagi? sbb aku nak try cri jodoh aku kat situ . mungkin dpt mungkin tak kn? itu suma ketentuan Allah . kita sebagai manusia hanya mampu merancng , tuhan yang menentukan jalan kita . ohh aku rse penat pulk nk tulis . heee selmat malm bai.. ngantuk .

p/s ; thnks pada yang sudi baca, harinieyh mayam malas nk letak gmbae . semak jekan . bak kate cikgu kat plkn . dahlah tak cntik semak jek. heeehehhe.. *peace*