the HAHA girl
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to superb blog. replace your own image :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Mayam Name
Others: ? ? ?


time bosan cter mcm2

HAI ASSALAMUALAIKUMWARAHMATULLAHIWABARAKATUH

ehemm . pnjgnye aku bagi salam . alhamdullilah , siapa baca entry ini jawablah yek . he he he . entry kali ini pasal SPM . boleh tak aku ckp senang? haha ini dari mulut aku bukan dari hati.. kalau betul pun alhamdullilah . aku bersyukur pada Yang Maha Esa . sebulan aku menghadapinye dgn penuh sabar bersama rakan2ku . aku sedih gler lepas ni aku dah tak dpt jumpa diaorg lagi . n aku harap sgt diorng tak lupa pada kau yang kepoh nieyh ( org ckplah ) he he he . tapi aku ngaku ea . ha ha ha .

ok balik pada cerita asal . suma y umur 17 thun akn lalui peperiksaan yang besar ni . eh peperiksaan penentuan nieyh tok tentukan kita pergi mna tau ! so buat baik2 . aku ingtkan diri aku jgk. hehe . stakat nieyh sume berjalan dgn lancar . oh yeaahh. harap harap . he he . tak de idea nak tulis lagilah . nnti aku pikir pikirkan yek .

 heyh gus follow twitter saye tau @mayMEyam