the HAHA girl
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to superb blog. replace your own image :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Mayam Name
Others: ? ? ?


hari ini -,-

ASSALAMUALAIKUM .

hi , lama sangat aku tak update blog nie , background rse mcm dah buruk sangat , nak cri yang simple tapi comel tak thulah plk nak cri kat mne? cmne? bole ajarkn tak? hah nak jgk2.. sape sudi ajarkn aku dengan tgn terbuka seluas2nye.. haha.. aku sekarang nieyh tengah hadapi SPM.. tapi aku still lg on internet.. dan aku rindu sgt2 nak update blog.. walaupun tak sepopular korang punye.. aku punya blogkn? so aku punya hallahkn.. aku nak cter pasal aku punya paper.. so far oklah.. tapi aku mengharapkan yang aku boleh score sangt 4 subjek nie , doakn ye.. syg korang ! mak ayah aku sangt mengharapkn aku buat dgn sebaik2nye.. sebelum aku pergi sekolah mak ayh  aku akn bg nasihat dan pesanan terakhir sebelum aku masok dewan periksa.. n ble dah msok aku akn ingt ape y dye pasan.. satu yang aku pling tak ske kwn2 aku buat , dyowg lepas keluar bilik peperiksaan dyowg akn bincng soalan2 tuh.. arhh aku tak ske sgt.. pless lah jgnlah bwt aku rse tertekan.. tapi aku cbe sedya upaya tok tidak dengar atau melarikn diri dri dengar.. haha.. tuhlah jalan terbaik! i know it! yang pling aku ske bwt lepas keluar adlah aku mempertikaikan aku punya hand writing ! sangat buruk ! ye aku tahu, satu kelas aku ckp tulisan aku buruk.. tapi aku tak cmne nak tukar bentuk tulisan.. aku dah cbe tapi gagal.. sedihhh... :( . n aku harap sgt aku akn tersenyum setiap kali aku keluar dari bilik periksa.. :) tak mau masam.. no way.. aku kena kuat n buat yang terbaik tok mak ayah aku sbb aku sgt syg dyowg ! love bot of u ! hehe ;)  


aku nak senyum mcm nieyh setiap kali keluar dari bilik peperiksaan.. smile!
comel tak ggi jarng tuh ? comelkn.. sje nak tunjuk kat korg barisan gigi tuh.. hehe

niey time hari raya haji.. otw pergi cosway.. aku bukan lenggng aje jalan aku bwk buku tau ! SPM menghantui aku.. 

tengok aje ae jgn ckp ape2 kalau tak aku sepak jap agy.. hahha tuh pun kalau aku smpi.. syg korang yang sudi tengok blog aku.. :)