the HAHA girl
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to superb blog. replace your own image :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Mayam Name
Others: ? ? ?


berhabuk?

ASSALAMUALAIKUM.. :)

alahai dah berhabuk kerh aku punya blog nieyh? mcm tak aje.. pandai aje ckp aku punye blog dah BERHABUK.. punyalaa cntik ni dikata berhabuk.. apelah.. keror betulah mata si IJAT aka the poyos man in the world ! bahahaha.. jgn mara yek.. kenyataan kn? budak nilah yang cakpa kau punya blog nieyh berhabuk.. tak masal kn? alah sume org tahu yang kita dalam minggu TRIAL SPM.. ohh tidakk..dahlaa aku nak bwt note kat si ijat nieyh..dah ade fb tuh pandai2laa jd kawan aku n add..
ade twitter tuh followlah aku n lagi satu ade blog tuh jgn sorok sendiri.. shre arh.. kedekut sangat..

p/s : aku belum abis ngumpat kawan yang sorang nieyh.. nnti aku sambong sbb dy nieyhlaa yang bwt aku nak tulis entry kali ni.. geram plk..