the HAHA girl
sweet owner

Navigation : touch hover image



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to superb blog. replace your own image :D


Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: SitiSyuhadah
Re-Edited By: Mayam Name
Others: ? ? ?


sukaaa

Assalamualaikum

suke? sukaa laa.. perkataan nieyh selalu kite gnekn ble kte nmpk sstu dan akn terkeluar perkatan SUKA . kn? tak cye tnyelaah diri anda sendiri.. suka itu sume depend pade orglaa.. kalo dy suke, dy akn suka.. kalo tak, taklaa.. hehehe
kalo aku? aku suke ape ekh? nieyh kalo ade kwn2 aku mesti dy dah thu aku ske ape? jeng3.. hehhee  nak thu ape? ayatnye adelahh --- AKU SUKA BERGAMBAR---- hehehe.. neiyhlahh y aku suka.. tak kesah org nak ckp ape.. itu korng punye hal laa.. ape org ckp tuh --AAK-- (ade aku kesah?) hahaha..
ade salh sorg kwn aku ckp aku nieyh kaki gambar.. tak sah kalo tak de gambo myam.. hahha.. tapi dyowg tak mara dyowg layan juk.. tuhlahh nmeye kwn.. hehhee .. sorg kwn aku pena ckp kalo nak thu mayam nieyh suke berngan ke tak? cbe check nset dy ! haha.. tuh kwan aku yang ckp..

aku ske ape y aku bwt sbbnye aku tak menyusahkan org lain pun kan? minta maaf ea pade yng terse,,


peace? oh terpeace sorry tau ! hehhe.. aku ske gamba nieyhh.. coz aku paki kain labuh.. coolkn?  time neiyhh kena ayu..



cmera tak jelass.. berangan kat uma atok.. tapi aku ske




aku ske sbb mulut mcm itik.. hahhaha.. ade aku kesah




terbalik